PVC and faux fur coat

So benissimo di essere una fuori dalle righe, ma il modo in cui mi vesto è un’estroflessione del mio carattere, anche se sono una persona pacifica, sono in ogni caso molto eccentrica, anche nel modo di pensare.
Non so se questo si percepisce da quello che scrivo, ma io sono proprio così: eccentrica è il temine che mi descrive meglio.
Ecco perché non ho esitato nemmeno un istante a scegliere l’ecopelliccia più eccentrica che ho visto in circolazione: un mix di peli (rigorosamente finti) e PVC.
E visto che c’ero ho anche decorato le bellissime deco di Cinti con i cinturini BeWhy di cui mi sono innamorata a prima vista.
Ragazzi, io mi vesto davvero così, non faccio foto con un look per poi andarmi a cambiare!

I know to be out of line, but the way I dress is a projection of my personality, although I am a peaceful person, I am in any case very eccentric, even in the way of thinking.
I do not know if this is perceived from what I write, but I’m just like that: eccentric is the term that best describes me.
That’s why I did not hesitate a moment to choose the most eccentric faux fur I’ve seen in circulation: a mix of hairs (strictly fake) and PVC.
And since I was there, I also decorated the beautiful Cinti pumps with the straps of BeWhy with which I fell in love at first sight.
Guys, I really dress like this, I do not do photos with an outfit and then change it!

Frontrowshop faux fur coat and sweater
2W2M jeans #urbancharm
Cinti shoes
Rainbow bracelet
Sodini earrings
BeWhy ankle straps


2014 First Big Sale! Over 1000 winter styles!
Up to 70% off! Opportunity knocks once! No restock once sold out!
Large amount of Spring new styles are coming soon!
Time: 12/31/2013~1/6/2014

Francesca Romana Capizzi
Francesca Romana Capizzi

fashion blogger di roma, amo condividere la mia passione per la moda e soprattutto definirmi l'unica, vera, originale (s) fashion blogger

127 Comments