DCMFB in Taormina: chapter 1

Hello everyone, as you know we are back to Caparena Hotel in Taormina, that already hosted us in June! After yet another delay of the flight to Catania, the first day has passed between a refreshing dip in the sea, a breathtaking sunset and a good pizza.
With me there is always my HTC One phone,  with which these photos were taken.
My mission impossible these days will be to take a decent picture of Etna, the largest active volcano in Europe with its 3300 meters height and 35 kilometers in diameter. Wish me luck!

Buongiorno a tutti, come sapete siamo di nuovo all’Hotel Caparena di Taormina, che ci aveva  già ospitati a giugno! Dopo l’ennesimo ritardo del volo aereo per Catania, il primo giorno è passato tra un rigenerante tuffo in mare, un tramonto mozzafiato ed un ottima pizza.
Con me c’è sempre l’ormai fidatissimo HTC One con cui sono state scattate queste foto.
La mia mission impossible di questi giorni sarà quella di scattare una foto decente all’Etna, il più grande vulcano attivo d’Europa con i suoi 3300 metri di altezza e 35 km di diametro. Wish me luck!

 

SJF Company tee
Babalù bikini
Nau! sunglasses
Francesca Romana Capizzi
Francesca Romana Capizzi

fashion blogger di roma, amo condividere la mia passione per la moda e soprattutto definirmi l'unica, vera, originale (s) fashion blogger

105 Comments